joi, 29 decembrie 2011

Experienta mea cu vopseaua Palette Mouse

Hei girls










  Asa cum se intelege titlul postarii,am participat si eu la campania Palette Mousse,dupa site-ul www.trender.ro .M-am bucurat foarte mult sa aflu ca sunt si eu trendarita.:x.
Singurul motiv pentru care m-am vopsit,a fost sa-mi acoper firele albe pe care le am in cap si sa-mi acopar suvitele blonde pe care le am:)).Mi-am ales nuanta 500-Saten Deschis.Imi pare rau ca nu am putut sa fac poze la recipient,dar nu mai am aparat foto:(.




Parerea mea:-vopseaua sub forma de spuma a fost foarte usor de utilizat..Indicatiile se realizau astfel: 

  • 1.realizati amestecul
  • 2.agitati de 40 de ori
  •  3.simplu de utilizat precum sampon
-mirosul este foarte placut: are aroma proaspata de capsuni
-samponul vopselei spuma a dat o stralucire aparte parului meu. sincer mi-a catifelat parul si l-am avut foarte moale. iar spre uimirea mea,cand mi-am indreptat parul..l-am indreptat intr-un timp foarte scurt,cu toate ca mie imi i-a timp vreo 2ore sa-l indrept.:)).

Si sa va arat poza cu rezultatul final:
(cand aveam parul ud)

Si asa eram inainte:

Va pup!:*


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu