miercuri, 22 decembrie 2010

Review: Fond de ten Vichy & Lip Glaze Kiko

Hey girls!

In ultimele zile,am fost plecata mai mereu.Am fost la shopping with my mom si mi'am achizionat cate ceva. Mi-am cumparat un fond de ten Vichy [ in ultimu timp cred ca mi'am cumparat multe produse de la Vichy pana si demachiantul care il ador] si un gloss de buze. Imi plac foarte mult si sunt produsele mele preferate.

Fondul de ten Vichy
Ce imi place mie la el este textura de crema care se intinde usor pe piele si faptul ca este economic, adica iti ajung cateva picaturi de fon de ten ca sa acoperi toata fata.
Se aplica, bineinteles, peste crema de zi, dupa ce tenul este curatat.Am auzit ca multa lume se plang de produsele Vichy de ingrijire a pielii, gen creme de fata, spunand ca s-au trezit cu bube chiar dupa prima utilizare, dar eu de fondul de ten Norma Teint sunt foarte multumita, iar cand mi se va termina cred ca o sa-mi cumpar altul la fel.
In afara de textura, la Vichy Norma Teint imi mai place faptul ca po
t aplica o culoare cu cateva tonuri mai inchisa decat cea naturala, fara sa ramana pete si sa se observe ca nu e culoarea reala a pielii mele. De exemplu, acum folosesc nuanta 25 Nude (Clair), eu avand tenul putin inchis,adica mediu, si se uniformizeaza perfect, oferind un aspect mat, foarte frumos.Este prezentat ca fiind rezistent la sebum, dar aici trebuie sa spun ca nu-i asa; daca ai tenul gras, acesta va arata mat doar un timp dupa aplicarea fondului de ten, dupa cateva ore luciul revenind, fiind necesara o usoara tamponare pentru indepartarea lui.Sincer,vi-l recomand calduros. Este un fond de ten destul de bun pentru cei care au probleme cu acneea,iar fdt Vichy este bun numai pentru asa ceva.

Verificaţi ortografia











Lip Glaze Kiko
Si despre acest produs sunt multumita.Mi l'am cumparat datorita mamei mele.Imi place la el faptul ca,indiferent de alte produse,produsele cosmetice Kiko sunt destul de deosebite, foarte atractive si au un randament bun.Recunosc ca,prima data cand l-am vazut in magazin,ma uitam destul de urat la el.Avea culoarea mov si odata ce eu nu ma dau cu gloss`uri sau rujuri mov,mi'am zis ca nu cumpar asa ceva.Dar mama fiind asa de hotarata sa'l vada, mi'am propus sa'l testez si eu.
Am fost destul de uimita datorita faptului ca era de culoarea buzelor. [:))] Si in plus,eu de exemplu,ma dau foarte putin si rezista cam 2-3 ore pe buze. I like it!

Exista multe culori de lip glaze:


  • 02 Dark Purple
  • 06 Lilac
  • 07 Coral Pink
  • 12 Light Beige
  • 13 Caffellatte
  • 14 Natural roz
  • 15 luminoase de culoare roz
  • 16 zmeură
  • 17 Rose Quartz
  • 01 Beige

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu