joi, 30 decembrie 2010

Review:Fond de ten Revlon Custom Creations

M-am gandit sa fac un review la fondul de ten nou,pe care mi l-am achizitionat de la Andrada. Sincer, il ador pur si simplu.Ieri cand am fost la mall cu Alice,imediat mi'a dat fondul de ten pe care il asteptam cu nerabdare. Eram foarte incantata cand m-a anuntat ca a venit comanda de la Andrada.

Ce spun ei:
Are 5 nuante intr-un singur produs. Prin rasucirea capacului, continutul celor 2 containere se amesteca obtinandu-se nuanta dorita.
Contine vitaminele C si E, extracte de plante, ceai verde, gingko biloba, ginseng. Are putere medie-mare de acoperire, confera luminozitate si protectie. Protectie solara SPF 15 UVA/UVB.
Este recomandat tuturor tipurilor de ten si nu contine parfum.

Ce spun eu:
Este un fond de ten cu acoperie medie, de tip crema care se aplica foarte bine si cu degetele, sau cu un buretel umed. Imi place ca dupa 10 ore tenul meu arata la fel de fresh ca la inceput.

Un comentariu:

  1. Hello Nellz,
    Many thanks for the lovely messages. I am back now. Holiday is over. Have a Prosperous New Year! May 2011 bring us all goodluck.
    Kisses,
    Ginger

    RăspundețiȘtergere