miercuri, 8 decembrie 2010

Amazing sunset



Hello girls!
Azi,m-am decis sa fac un make-up destul de simplu.Este un machiaj pe care il poti purta ziua.M-am inspirat dupa o imagine pe care o aveam in calculator. :)
Sper sa va placa. And...I forward your views.











































































Produse folosite:
  • Nuantele oo1 si 002 din paleta de culori de la Baolinshi
  • Nuanta 003 "Eye shadow ES080" de la Glamour
  • Nuanta 004 din paleta de culori de la Fragolina Cosmetica
  • Tus pentru ochi de la Baolinshi

Si sa mentionez faptul ca nu ma pensez.:d Asa sunt sprancenele mele.Stiu ca multe dintre voi probabil credeti ca uit sa ma pensez sau ceva de genul.Dar adevarul este ca sunt sprancenele mele naturale.Iar parul il am cret.Dar ca de obicei,eu nu tin seama de vorbele mamei mele si il indrept cu placa.:d



Un comentariu: