sâmbătă, 15 ianuarie 2011

"Stylish Blogger Award"


Hei ladyes`!

Ma uitam si eu prin listele mele de bloguri.Ma uitam in special pe blogul lu' Alice cand am vazut ca m`a mentionat si pe mine. :d
Am obsevat ca acest award are cateva reguli pe care trebuie sa le respect.Anyway,sa incepem`. :))

Reguli:
-sa spun 7 lucruri despre mine si sa nominalizez alte 15 bloguri.

1.sunt fana tricourilor :)) ador sa am multe tricouri in garderoba mea.
2.imi plac desenele animate :d. mai ales "tom& jerry","chowder" si "johnny test" .
3.citesc multe carti [:x] imi pare rau ca nu am fost asa si in copilarie.
4. pana la varsta de 12 ani am facut balet. si regret faptul ca m`am lasat. :-L
5. am o colectie de articole de medicina. :D. nu stiu de ce ma pasioneaza sa am dosare pline numai de experimente si toate bolile organismului uman.
6. daca ar fi sa aleg o persoana care ma cunoaste cel mai bine, cred ca aceea ar fi cea mai buna prietena a mea Alice.De multe ori gandim aceleasi lucruri si avem aceleasi idei.
7. inainte nu eram intr`o relatie buna cu mama,dar de ceva timp am o relatie foarte buna cu ea.

Blogurile pe care le nominalizez sunt:

2 comentarii:

  1. Ok, thank you very much. I will post soon. I am still looking for. How are you?

    RăspundețiȘtergere
  2. hey honey thank you so much for this award appreicate it xxxx

    RăspundețiȘtergere