joi, 27 ianuarie 2011

Review Paleta de 120 de culori


Heii lady`!

Azi sunt fooooarte hhappppy. De mult timp vroiam sa`mi cumpar paleta de 120 de culori.De ceva timp,mi`am strans banutii ca sa`mi cumpar paleta,si uite ca mi`am indeplinit dorinta:d.
Am gasit aceasta paleta de 120 de culori de la Octav .Are lucruri destul de frumoase,precum si pensule,paleta de 78,paleta de 20 anticearcan,paleta 10 blushuri si multe altele. In viitor, cred ca o sa`mi cumpar si pensulele:d. Si sincer,chiar va recomand site`ul lui Octav,pentru ca este de incredere.
Imi place varietatea de nuante a culorilor,cu care sa te poti juca in nestire .:))

Fardurile sunt pigmentate bine, imi place că sunt “hidratate”, se vede că sunt “proaspete”, nu sunt uscate sa se imprastie prin jur, cand bagi pensula sau

aplicatorul in ele.Imi place panglicuta aceea de care poţi sa ridici fara sa te chinui prima paleta de farduri de pe cealalta, deoarece sunt asezate una peste cealalta când inchizi cutia, nu ca în imaginea de aici.Culorile rezista, nu se aduna, nu isi pierd din intensitate, I just love them. Potrivite pentru un machiaj pentru orice ocazie..Si ma buuucuur ca am cumparat`o de la el:d.

So,sa va arat si cateva poze. ;;)








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu