miercuri, 12 ianuarie 2011

Tips: Pasi pentru un ten mai curat

Hey ladies`!

In ultimul timp nu am mai intrat deloc pe blog.Imi cer scuze pentru asta,dar am avut cateva probleme de sanatate si am fost internata in spital.I know,pretty bad :)).
So,m`am gandit sa scriu cateva sfaturi pentru intretinerea tenului.Azi am citit dintr`o revista si mi`am propus sa fac un mic rezumat cu cate ceva despre intretinerea tenului curat.Multe fete dintre noi urasc cosurile si vrem un ten cat mai luminos.
Sper sa va fie de folos aceste informatii`.Pupici :*:*

1.Curatarea si demachierea tenului.

Pentru a indeparta impuritatile [praf,celule moarte,transpiratie,machiaj,microbi] de pe fata si pentru a evita aparitia cosurilor,curata`ti tenul dimineata si seara,folosind un produs special pentru asa ceva.In general,produs/lotiunea de curatare depinde de tipul de ten si de problemele pe care le are.Trebuie sa tinem cont de textura produsului,de varsta careia ii este destinat si de modul in care se utilizeaza.
Iata cateva produse pe care le folosesc eu:
  1. Gel de exfoliere Clean&Clear -acest gel de exfoliere nu numai ca indeparteaza murdaria, sebumul si impuritatile, dar confera tenului un aspect matifiant intreaga zi.
  2. Lapte demachiant Virginia cu spirulina,catina,germeni de grau- acesta hraneste,regenereaza,hidrateaza si curata epiderma.Este potrivit pentru toate tipurile de ten.Deh,in general eu folosesc multe produse de la plafar. :D
  3. Gel de curatare/tonic Normaderm de la Vichy`

2 .Protejarea tenului

Majoritatea dintre noi,adolescentele au tenul gras si se confrunta cu problemele lui.Este bine ca pentru a curata aces tip de ten,sa folosesti un produs care sa elimine excesul de sebum,fara sa agreseze pielea.
Daca ai un ten preponderent acneic,este recomandat sa folosesti un produs care are proprietatea de a preintampina aparitia cosurilor si a proteja tenul.

Produse pentru protejarea tenului:
  • Gel peeling trisferic pentru spalare Iwostin Purritin
De multe ori,eu folosesc impotriva punctelor negre si a cosurilor zilnic remedii care sa deschida porii infundati (bai de abur).

3. Tratarea tenului

De cele mai multe ori nu reusim sa prevenim cosurile si aceastea ne creeaza probleme destuli de mari.De aceea este mai bine sa folosim un tratament local.

Produse:
Stick impotriva cosurilor: Nivea Visage Young.

Checklist
Nu uitati ca trebuie sa ne asiguram ca produsul pe care il folosim pentru curatarea fetei sa aibe specificat pe eticheta urmatoarele proprietati:
  • nu contine ulei
  • nu irita pielea
  • nu contine parfum


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu